wtorek, 21 kwietnia 2015

Listownik i Szkatułka w róże

Witajcie!
Dzisiaj jeszcze mogę Wam pokazać listownik i szkatułkę do kompletu.
Kolor, jakim pomalowałam listownik to taka nijaka mieszanka farb i pigmentów w kolorach: szarym, brązowym, różowym... Ale takiego właśnie koloru chciałam :)
A szkatułka ma kolor ciemnoszary uzyskany z mieszanki szarej farby Flugger i czarnego pigmentu.
Serwetkę na szkatułce przykleiłam na żelazko, a w listowniku powoli rozwodnionym klejem MAGIC.
Ptaszor to już inna para kaloszy: wymieszałam farbę ŚNIEŻKA do ścian z turkusowym pigmentem. Przetarłam papierem ściernym i wydaje mi się, że wyszło w stylu farby kredowej.
A szablony na szkatułce to też mieszanka białej farby akrylowej z ciemnym różem.
Całość polakierowana dwukrotnie lakierem Flugger półmat.
Może jest skromnie ale mi się podoba :)
 
Dobranoc Kochani!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz