wtorek, 15 września 2015

Zestaw TURKUSOWE SERDUSZKA

Cześć!
Zdradziłam farbę akrylową i zaczęłam romansować z kredową. Nie tylko na meblach.
Tym razem szklany lampion i drewniane świeczniki z turkusowymi serduszkami.
Szklany lampion pomalowałam farbą kredową Chalk Paint Annie Sloan w kolorze Pure.
Przetarłam papierem ściernym i nałożyłam wosk.
 Drewniane serduszko i koralik zostały pomalowane farbą kredową własne roboty, tj. biała śnieżka satynowa do ścian, biała farba akrylowa do drewna i metalu Flugger i trochę turkusowego pigmentu.
Również przetarte papierem ściernym i pokryte CLEAR WAX Annie Sloan.  
Obwiązane sznurkiem jutowym i proszę:
Drewniane świeczniki pomalowałam najpierw czarną farbą akrylową a następnie farbą kredową w kolorze Pure. Jeszcze tylko porządne szlifowanie, wosk i serduszka przyklejone klejem na gorąco.
 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz