poniedziałek, 26 stycznia 2015

Biała witrynka muśnięta Provance

Cześć!
Zastanawialiście się, co się ze mną dzieje? To przecież oczywiste, że nie miałam chwili
wytchnienia :) Z zaplanowanego wcześniej, niewielkiego remontu pokoju Wiki zrobił się ogromny bałagan i upragnione metamorfozy.
Dzięki temu, że stary segment z pokoju mojej córeczki został podzielony na mniejsze elementy, jedna z dwóch witrynek trafiła do pracowni i po przemalowaniu tam już została...

 Ale, żeby nie było zbyt słodko to zacznijmy od początku, czyli od witryny przed metamorfozą:
Wyprodukowano w Rumunii prawie 30 lat temu - naklejka jest oryginalna :)
Pierwotnie witrynka miała być biała i na ten kolor właśnie pomalowałam ją trzykrotnie farbą akrylową do drewna i metalu DULUX
 
Wydaje mi się, że wyszło ładnie, ale na białych ścianach nie robiło to wielkiego wrażenia 
i było mdło.
Żeby troszkę pobudzić wystrój, "suchym pędzlem" pomaziałam drzwiczki i gałki farbą kredową Chalk Paint Annie Sloan w kolorze Provance. 
Efekt przeszedł moje oczekiwania i mam nadzieję, że Wasze również :)
 
Śpijcie dobrze!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz