niedziela, 23 listopada 2014

Chustecznik Vintage z serduszkiem i kokardką

Przestanę chyba numerować chusteczniki Vintage :)
Tym razem chustecznik dla Wiki.

 
Wykonanie było bardzo proste.
Po przyklejeniu taśmy malarskiej, górę pomalowałam szarą farbą, a dół delikatnie różową firmy Flugger. Na górnej części nakleiłam jeden z moich ulubionych wzorów z serwetek w stylu vintage.

 
Dolna część jest ozdobiona wzorami z szablonów, namalowanymi wcześniej użytym szarym kolorem. Na drewnianym serduszku zrobiłam prasowankę i polakierowałam lakierem półpołysk Flugger. Sam chustecznik lakierowałam dwa razy lakierem Flugger półmat.
 
 

Klejem polimerowym przykleiłam serduszko,a wstążkę na lini szary-róż dodałam po kilku dniach,
bo było zbyt smutno.
 

Ja nic już bym nie zmieniła, a Wiki od razu zgarnęła chustecznik do siebie.
Buźka :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz