wtorek, 4 listopada 2014

Decoupage na drewnianych deseczkach

Witajcie :)
Kupione w sklepie "wszystko po 5 zł" okrągłe deski przez jakiś czas były doskonałym kawałkiem gładkiego, surowego drewna do wypróbowywania nowych metod, kolorów i efektów. Kiedy stały się już pociapane z każdej strony, szkoda było mi je wyrzucić.
Tą deseczką pomalowałam brązową farbą akrylową, która pokryła wszystkie moje eksperymenty, krawędzie przetarłam świeczką, a następnie pomalowałam pastelową orchideą DULUX, po wyschnięciu której świeczkowane krawędzie przetarłam papierem o ziarnistości 100. Nakleiłam serwetki na MAGIC, polakierowałam dwa razy lakierem Flugger półpołysk i gotowe.


Nie mam jeszcze pomysłu, co z nią zrobię, ale nawet położona na białym stoliku pomiędzy białymi świecznikami wygląda ślicznie.

Może tacka na jedną filiżankę ?

Albo deseczka w troszkę innym stylu.
Szara farba Flugger, serwetkowy decoupage i lakier Flugger półpołysk. Prościej nie da się tego opisać :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz