poniedziałek, 3 listopada 2014

Etui na okulary

Witajcie :)
Ozdobiłam dla mojej mamy etui na okulary.
Najważniejszą rolę odegrała tu p. Bożenka, która mi je nie tylko dała, ale też podsunęła pomysł ozdobienia go metodą decoupage.
Mama zasugerowała mi, ze chciałaby coś z aniołkiem, więc nie zastanawiałam się długo nad wzorem. Sama też lubię anioły i jeśli kiedyś przyjdzie mi nosić okulary, to na moim etui również zagości anioł.


Jeśli chodzi o kolejne kroki decoupage na etui, to nie ma ich wiele i bez problemu sobie z nimi poradzicie.
Wystarczyło dwa razy pomalować etui szarą farbą Flugger i kiedy farba wyschła nakleić, używając rozwodnionego kleju Magic, wycięte z serwetki róże oraz wydartego z serwetki aniołka.
Kiedy wszystko już wyschnie, dwukrotnie polakierujcie etui lakierem Flugger półpołysk.


I obdarujcie kogoś bliskiego.
Liczę na to, że moja mama będzie z etui korzystała.

Miłego malowania :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz