poniedziałek, 24 listopada 2014

Szkatułka Vintage

Dzisiaj kolejna szkatułka Vintage w jasnych kolorach.
Moje prace nie są tematycznie nastawione na zbliżające się Boże Narodzenie,
ale oceniając je nie będziecie przecież zwracali na to uwagi :)

 
 

 
Boki szkatułki zabejcowałam bejcą COLORIT w kolorze TEAK, a górę pomalowałam jasną farbą akrylową. Kiedy farba wyschła nałożyłam na nią bardzo dokładnie warstwę kleju MAGIC i pozostawiłam do wyschnięcia. Wyglądało to mniej więcej tak:
 
 
Krawędzie pokryte bejcą przetarłam mocno świeczką. Kiedy już wybrałam serwetkę, pomalowałam zabejcowane i powoskowane boki własnymi mieszankami farb - aby uzyskać kolory z serwetki.
 
Serwetkę przykleiłam "na żelazko", czyli przyłożyłam do pomalowanej wcześniej klejem MAGIC serwetkę, przykryłam papierem do pieczenia i żelazkiem nastawionym na dwie kropeczki - wyprasowałam.
Woskowane wcześniej krawędzie przetarłam papierem o ziarnistości 100.

 
Całość polakierowałam lakierem Flugger półmat.

 
Prawda, że proste? Jeśli czegoś nie zrozumieliście, to pytajcie

1 komentarz :