poniedziałek, 29 grudnia 2014

Transfer i decoupage na deseczkach

Skoro nawiązałam dzisiaj to minionych Świąt, to na koniec zobaczcie jeszcze dwie deseczki, które podarowałam bliskim mi osobom.
 

Deseczki pomalowałam najpierw farbami akrylowymi, a następnie zrobiłam transfer wydruku z drukarki laserowej. Wydruk oczywiście w odbiciu lustrzanym, a cała procedura transferowania dokładnie jak przy szkatułce dla nastolatki:
1. Nakleiłam wydruk klejem MAGIC i - nie czekając, aż wyschnie - poszłam spać.
    Zdecydowanie im dłużej schnie - tym lepiej :)


2. Naprzemiennie moczyłam, kulałam i suszyłam przyklejoną kartkę


3. Na jednej desce namalowałam wzór z szablonu,a na drugiej zrobiłam decoupage z serwetki w róże, żeby było bardziej kobieco.
4. Kiedy wszystko dokładnie wyschło, całość polakierowałam lakierem Flugger półpołysk.




Ciekawe, czy ta złota myśl narodziła się w męskiej głowie?

Kolorowych snów!


1 komentarz :