piątek, 12 września 2014

Wspomnienia z Jarmarku


Jednak trzeba być wytrwałym, bo Daniel z Jarmarku Tkaczy, o którym pisałam wcześniej (i o Danielu i o Jarmarku) odezwał się i wysłał zdjęcia. Zdjęcia są profesjonalne i dużo piękniejsze niż te, którymi ja Was raczę na co dzień. Jestem pod wrażeniem ich urody i naprawdę nie mogę się napatrzeć. Prace moje i Bożej Krówki są jednak stworzone do takich sesji.
Ale w końcu.... Jak coś jest piękne ......
Zresztą zobaczcie i sami oceńcie :)

 
 
 
I jak wspominałam wcześniej, były też piękne bombki Agnieszki i karteczki Kasi:
 
 



Dzisiaj muszę iść już spać, bo o 7 rano Wiki jedzie na "Start Zuchowy", ale obiecuję, że jutro zamieszczę zdjęcia moich prac. Przecież wiem jak na to czekacie ;)

A więc Słodziaki
Buziaki i dobranoc,
Firletka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz